7 Aprilie, ziua mondială a UNICEI șanse de a fi fericit… SĂNĂTATEA

Dragii mei, în ziua de 7 aprilie a fiecărui an planeta Pământ sărbătorește Ziua Mondială a Sănătăţii, chiar dacă anul acesta spunem un La Mulți Ani SĂNĂTĂȚII!,  într-un moment critic în care întreaga OMENIRE luptă spre a combate pandemia de COVID-19, cu siguranță VIAȚA braț la braț cu SĂNĂTATEA va ÎNVINGE și va rămâne NEMURITOARE.

Cu siguranță DUPĂ ce va trece această pandemie MULȚI dintre noi vom începe a NE DORI UN STIL DE VIAȚĂ MAI PE SĂNĂTATE… nimic mai simplu… PLANIFICĂ-L

Un ghid dat de catre al nostru Bioritm in duet cu Ciclul Solar, ne poate calauzi catre o urmatoare propunere de a ne trai Viata astfel:

  1. a ne trezi dimineata inainte de ora 6, adica intre 5 si 6, astfel vom fi toata ziua mai ENERGICI;
  2. ne vom spala pe Fata, Urechi, Dinti, si Limba, la final clatind gura cu un ulei vegetal presat la rece;
  3. vom face si o curatare a Nasului, cu ajutorul unei solutii obtinute prin amestecul a 3 parti apa plata cu 1 parte Sare Neiodata(de muraturi), acoperind pe rand cate o nara, tragem pe nara libera solutia;
  4. acum este momentul de a incepe hidratarea corpului, vom servi o cana cu apa plata alcalina, la temperatura camerei, sau usor calduta. Necesarul de apa plata alcalina calculat pentru o zi va fi dupa ghidul, ADULTUL – 30ML/Kg.corp, COPILUL pana la 16 ani – 45mn/Kg.corp, cu atentia acordata de a servi apoi la intervale de minim 30 de minute intre ele, cu 30 de minute inainte de a servi masa, nu vom bea in timpul mesei, urmand la 2 ore dupa masa sa fie urmatorul consum de apa, cu 30 de minute inainte de a face dus, si cu 1 ora inainte de culcare seara. In cazul practicarii unei forme de efort fizic in caldura, obligatoriu este necesar de a consuma din 20 in 20 de minute, 200ml apa la baieti, si 150ml apa la fete;
  5. in fata ferestrei deschise, timp de 2 minute, vom face exercitii de respiratie pentru o anulare a “deficitului” de Oxigen din corp. Tehnica cea mai simpla si benefica este de a avea timpii in secunde a respiratiei   5 – 20 – 10 = inspir – retinem aerul – expir, se spune ca “Cu Cat Vom Respira Mai Rar, Cu Atat Viata Ni Se Va Prelungi”;             
  6. vom face exercitii fizice, prin gimnastica, pentru intarirea musculaturii Lombare, si a Abdomenului, alaturi de o incalzire a intreg sistemului articular, inclusiv Coloana Vertebrala. Muschii spatelui si a abdomenului sunt responsabili cu postura corpului, lipsa lor de tonus si dezvoltare ne vor califica in liga durerilor si a accidentarilor la spate;
  7. urmeaza a consuma minim 30 de minute cu o forma miscare fizica de efort Aerob/CARDIO, poate fi prin plimbare la pas rapid, alergare usoara, sau bicicleta;
  8. la intoarcere vom face un dus alternativ Cald – Rece, ajungand in final de a termina dusul in prezenta apei reci;
  9. Prima Masa, daca avem un servici solicitant din punct de vedere fizic, va avea loc intre orele 7-9, MEDALIATA cu platina ar fi o salata de fructe cu seminte crud uscate si fulgi integrali de ovaz(inmuiati 12 ore in apa plata)

Daca avem posibilitatea de a o consuma dupa ora 10, este momentul cel mai bun, intre orele 10 si 14 inregistram cel mai mare nivel al Metabolismului, adica avem arderile cele mai puternice;

  1. intre orele 14 si 18, Corpul Uman practic atinge cele mai inalte niveluri energetice, intre acest interval orar s-au inregistrat cele mai multe recorduri mondiale in sport;
  2. ultima masa a zilei, indicar ar fi sa fie consumata inainte de ora 18, si benefic pentru perioada de refacere in care va intra corpul peste noapte este de a consuma o Proteina gatita nu prin prajire/afumare, alaturi de o mare salata de vegetale cruditati;                                                                                                                                                   
  3. ora de culcare sa fie inainte de 22, intre orele 22 si 0 are loc refacerea sistemului nervos, cu cat ne culcam mai in jurul orei 0, indiferent ca voi dormi in jur de 8, 10 ore, sistemul nervos nu se va reface complet , intrand in timp pe nestiute intr-o stare de oboseala CRONICA.
  4. o data pe luna a tine 24 de ore post negru, astfel CELULA incepe a-si consuma propriile deseuri, fenomen numit Autofagie, si generator de oprire a imbatranirii celulare.

 

Dupa Cum Constatati Cele 13 Propuneri Nu Sunt Miracole Spre A Le REALIZA,

deci nu ne ramane decat sa devenim propriul nostru conducator spre SANATATE

Add your comment or reply. Your email address will not be published. Required fields are marked *