Hopa !… a spus cineva că sfârșitul anotimpului săniușului vine braț la braț  cu „domnul Virus Chinezescu” ?!!!

Niciodata !… nimic mai fals, daca CREZI in dumneata ca-ti poti planifica zilnic:

  1. o corecta Nutritie
  2. o portie de Aer
  3. o portie de Soare
  4. o portie de Miscare
  5. o portie de Odihna

O corecta Nutritie insemnand a concedia ghidul placerii, Limba, pentru ceea ce mananc, si sa-mi aduc ghidul necesar HRANIRII corpului prin:

  • a nu sari nici o masa, avem planificate 3 mese pe zi, incercand zilnic a respecta ora dedicata hranirii organismului;
  • distributia aportului caloric al meselor poate fi 45% Mic Dejun + 35% Pranz + 20% Cina… SAU, 30% Mic Dejun + 50% Pranz + 20% Cina;
  • a exista in consumul zilnic a 3 fructe diferite CRUDE + 2 salate de cruditati(recomandat Cina a fi constituită doar dintr-o  Salată CURCUBEU din Vegetale Crudități)  + 1 porție de proteină COMPLETĂ, necesară producției proprii de Celule albe, dar fără preparare prin prăjire (atenție în post! – vegetală este completă dacă combinăm cel puțin 3 surse diferite de proteină, de exemplu Fasole + Mazăre + Ciuperci)

DOAR CRUD = IMUNITATE… Antioxidanții sunt FORȚA imunității, sau CARTUȘELE celulelor albe

  • a bea APA la trezire, cu jumatate de ora inainte de a manca, la 2 ore dupa ce am mancat , si cu o ora inainte de culcare… necesarul de apa adult zilnic este de 30/33 ml/kg.corp, necesarul la copil este de 46ml/kg/corp

O portie de Aer, va veni intotdeauna negresit daca dimineata la trezire voi executa o gimnastica respiratorie in fata ferestrei deschise… Oxigenul nu place la virusi si bacterii

O portie de Soare vom servi daca ne vom lasa expusi razelor solare peste zi, chiar daca este Iarnă, mai putem beneficia si de propria productie a moleculei de fericire Serotonina, iar daca va servi intotdeauna si camera casei in care locuim o portie de soare, in aceasta va intra razele ultraviolete care vor sterliza interiorul, adica mai pe romaneste „Unde Nu Intra Soarele Pe Fereastra, Intra Doctorul Pe Usa”

  O portie de Miscare, poate fi pur si simplu 15 minute de gimnastica aerobica dimineata la trezire, energizeaza, sau daca doresc sa pierd ceva din tezaurul de lipide, cel puțin 30 de minute dăruindu-le unei activități fizice usoare în aer liber… poate fi și seara… totul de fapt motivat de …

MISCAREA MISCA LIMFA… adica este DETOX

 

 

Add your comment or reply. Your email address will not be published. Required fields are marked *